Een klant, die eerst een website door ons heeft laten maken, kwam met het volgende probleem. Hij merkte dat hij weinig verkeer op de website had. De website was in orde en het verkeer dat binnen kwam was verkeer via het zoeknetwerk. Echter wilde de klant meer invloed uitoefenen op het verkeer naar zijn website, maar had geen budget om te adverteren. Aangezien de klant erg veel content op zijn website had, waaronder blogposts en nieuwsberichten, stelde wij voor om een maand de social media van de klant over te nemen. De klant had een Facebook pagina met 200+ volgers, maar plaatste hier 1x per week een bericht op. De reden hiervan was dat hij vond dat de berichten weinig bereik en betrokkenheid realiseerden en hij te weinig tijd had om hier echt werk van te maken.

Wij hebben voorgesteld om een maand proef te draaien, om aan te tonen dat het uitbesteden van social media aan ons een oplossing zou zijn. Na een maand was de klant tevreden over de gang van zaken en steeg het bereik en de betrokkenheid bij de social media berichten. Hij koos voor het Zilveren social media pakket. Na 2 maanden had de website 300% van het aantal unieke gebruikers voor de social media automatisering. Daarnaast was de betrokkenheid van de 200 volgers toegenomen en zijn er 65 (betrokken volgers) bijgekomen.

MEER OVER SOCIAL MEDIA